diff --git a/README.md b/README.md
index 4a6bf77ada8676ddfe1b2c8c7a48b0fca2bfaf78..2682e017cf2d91003ba853b59a1021a13d32b9ba 100644
--- a/README.md
+++ b/README.md
@@ -2,12 +2,12 @@
 
 ## Játék Ismertető
 
-A City Builder játékunk egy 3D-s városépítő szimulátor, ahol a játékos a város polgármestere, így a teljes város fejlődése a felhasználó kezében van. Fontos, hogy egy jól felépített, kiegyensúlyozott város megteremtése a cél, ennek érdekében lakóhelyeket, munkahelyeket és további épületeket kell építeni, amik biztosítáják egyrészt hónapról hónapra a város pénzügyeit, másrészt a polgárok elégedettségét. A játékos, ha a várost pénzügyi csődbe viszi, vagy nem megfelelően építi fel a város struktúráját, így boldogtalanok a polgárok, illetve ha végzetes esemény következik be (meteor zápor), akkor a játék véget érhet. 
+A City Builder játékunk egy 3D-s városépítő szimulátor, ahol a játékos a város polgármestere, így a teljes város fejlődése a felhasználó kezében van. Fontos, hogy egy jól felépített, kiegyensúlyozott város megteremtése a cél, ennek érdekében lakóhelyeket, munkahelyeket és további épületeket kell építeni, amik biztosítják egyrészt hónapról hónapra a város pénzügyeit, másrészt a polgárok elégedettségét. A játékos, ha a várost pénzügyi csődbe viszi, vagy nem megfelelően építi fel a város struktúráját, így boldogtalanok a polgárok illetve, ha végzetes esemény következik be (meteor zápor), akkor a játék véget érhet. 
 
-A jĂĄtĂŠkot OpenGL-ben alkottuk meg C++ nyelv alatt. A 3D vilĂĄghoz szĂźksĂŠges rĂŠtegeket mi ĂŠpĂ­tettĂźk fel, azaz magĂĄt a jĂĄtĂŠk engine-t, a objektumok renerelĂŠsĂŠt, shadereket, alakzatokat, illetve a fĂŠnyt mi hoztuk lĂŠtre. A jĂĄtĂŠktĂŠr 5 alap alakzatbĂłl ĂĄll: Kocka, GĂśmb, Henger, GĂşla, KĂşp ĂŠs ezeknek a kombinĂĄciĂłjĂĄbĂłl ĂĄllnak komplex alakzatok, amiket a jĂĄtĂŠkban tĂŠnylegesn lĂĄthattok. (Pl: Fa 4 db kĂşpbĂłl ĂĄll, amik kicsit el vannak tolva, hogy fa hatĂĄst keltsĂźnk.)
-TovĂĄbĂĄĂĄ a jĂĄtĂŠk jĂĄtszhatĂł 2D, 2.5D, 3D-ben egyarĂĄnt, ezt a grafikai beĂĄllĂ­tĂĄsoknĂĄl lehet testre szabni.
+A jĂĄtĂŠkot OpenGL-ben alkottuk meg C++ nyelv alatt. A 3D vilĂĄghoz szĂźksĂŠges rĂŠtegeket mi ĂŠpĂ­tettĂźk fel, azaz magĂĄt a jĂĄtĂŠk engine-t, a objektumok renderelĂŠsĂŠt, shadereket, alakzatokat mind mi hoztuk lĂŠtre, illetve a fĂŠnyeket mi szimulĂĄljuk a shaderben. A jĂĄtĂŠktĂŠr 5 alap alakzatbĂłl ĂĄll: Kocka, GĂśmb, Henger, GĂşla, KĂşp ĂŠs ezeknek a kombinĂĄciĂłjĂĄbĂłl ĂĄllnak a komplex alakzatok, amiket a jĂĄtĂŠkban tĂŠnylegesen lĂĄthattok. (Pl: Fa 4 db kĂşpbĂłl ĂĄll, amik kicsit el vannak tolva, hogy fa hatĂĄst keltsĂźnk.)
+TovĂĄbbĂĄ a jĂĄtĂŠk jĂĄtszhatĂł 2D, 2.5D, 3D-ben egyarĂĄnt, ezt a grafikai beĂĄllĂ­tĂĄsoknĂĄl lehet testre szabni.
 
-A játék engine megvalósításához felhasznált ötletek nagyban köszöhetőek a Számítógépes Grafika (IP - 18KVISZGG) tárgyon tanultaknak, illetve a https://learnopengl.com/ weboldalon fellelhető forrásoknak. Azonban a project főleg csak az ötletek gondolatmeneteit tartalmazza, a tényleges kódókat mi írtuk meg teljesen átalakítva, saját ötletekkel.
+A játék engine megvalósításához felhasznált ötletek nagyban köszönhetőek a Számítógépes Grafika (IP - 18KVISZGG) tárgyon tanultaknak, illetve a https://learnopengl.com/ weboldalon fellelhető forrásoknak. Azonban a project főleg csak az ötletek gondolatmeneteit tartalmazza, a tényleges kódókat mi írtuk meg teljesen átalakítva, rengeteg saját ötletekkel.
 
 ## ElkĂŠszĂ­tett feladatok
 - Alapfeladat (1.5)
@@ -78,4 +78,4 @@ https://www.pexels.com/ <br>
 https://www.flaticon.com <br>
 https://www.freepik.com <br>
 
-**Bővebben:** [Attribútumok](TextureAttributes.txt)
\ No newline at end of file
+**Bővebben:** [Attribútumok](TextureAttributes.txt)