Monster osztályok tesztelése
Összeszedem röviden, hogy milyen fajta teszteket írtam, ha van még valamilyen típus ami kellene, akkor írjatok (amúgy a típusokat region-ökkel is jelöltem)
- konstruktor teszt
- elkapjuk a WantsToMove event-et
- nincsen hely ahova tudna lépni -> nem is lép el
- egyetlen szabad hely van (ez ghostnál lehet akár fal is) -> odalép
- SmartMonster BFS tesztelése: ezt kicsit bonyolult volt, mert amikor inicializálódik a szörny, akkor az irány random (tehát a legelején nem feltétlenül az optimális irányt választja), emiatt azt csinálom, hogy a sarokból indul a szörny, fal van mellette, ezért csak egy irányba tud lépni, utána ütközésig megy, ahol majd lefut a BFS, és itt tudjuk tesztelni, hogy most jó irányba lépett-e
- több lehetséges lépés van -> nem akartam a seedet megadni, ezért csak azt nézem, hogy ahova lépett az tényleg valid lépés volt-e (két lépés invalid, két lépés valid, ezeket különbözö FieldType-okkal nézem, és utána nézem, hogy a kettő valid közül lépett valamelyikre)
Closes #50 (closed)