Zomberman - skacimacik - Börzsönyi Réka, Szamecz Márton, Varga Norbert
A Zomberman a Szoftvertechnológia tárgy keretein belül készült mint beadandó. Feladatunk a Bomberman/Dyna Blaster-nek a megvalósítása volt.
Alapjáték leírása
A játékban két játékos játszhat egymás ellen, a céljuk, hogy minél tovább túléljenek. Túlélésüket nehezítik a szörnyek, akik véletlenszerűen lépkednek a pályán, ha rálépnek egy játékosra akkor meghal az a játékos. A játékosok lerakhatnak bombákat, ezek adott idő után felrobbannak. A pályán vannak dobozok, ezeket felrobbantva juthatnak a játékosok bónuszokhoz.
Választott feladatok
- intelligens szörnyek
- okos szörny: Minden irányváltásnál optimális utat keres a legközelebbi játékoshoz.
- ügyetlen szörny: Hasonlít az okos szörnyhöz, de néha rossz döntést hoz.
- szellem szörny: Képes átmenni a dobozokon, belső falakon.
- hátráltató bónuszok
- Doboz felrobbanása után megjelenhet olyan bónusz ami hátráltatja a játékost. Nem ismeri a játékos a hatását addig, amíg rá nem lép.
- haladó bónuszok
- Többfajta bónusz.
- battle royale
- Időközönként szűkül a pálya.
Textúrák
A textúrákat mi készítettük, és nagyban hatással volt ránk a Plants VS Zombies.