Skip to content
Snippets Groups Projects

Zomberman - skacimacik - Börzsönyi Réka, Szamecz Márton, Varga Norbert

A Zomberman a Szoftvertechnológia tárgy keretein belül készült mint beadandó. Feladatunk a Bomberman/Dyna Blaster-nek a megvalósítása volt.

Alapjáték leírása

A játékban két játékos játszhat egymás ellen, a céljuk, hogy minél tovább túléljenek. Túlélésüket nehezítik a szörnyek, akik véletlenszerűen lépkednek a pályán, ha rálépnek egy játékosra akkor meghal az a játékos. A játékosok lerakhatnak bombákat, ezek adott idő után felrobbannak. A pályán vannak dobozok, ezeket felrobbantva juthatnak a játékosok bónuszokhoz.

Választott feladatok

  • intelligens szörnyek
    • okos szörny: Minden irányváltásnál optimális utat keres a legközelebbi játékoshoz.
    • ügyetlen szörny: Hasonlít az okos szörnyhöz, de néha rossz döntést hoz.
    • szellem szörny: Képes átmenni a dobozokon, belső falakon.
  • hátráltató bónuszok
    • Doboz felrobbanása után megjelenhet olyan bónusz ami hátráltatja a játékost. Nem ismeri a játékos a hatását addig, amíg rá nem lép.
  • haladó bónuszok
    • Többfajta bónusz.
  • battle royale
    • Időközönként szűkül a pálya.

Textúrák

A textúrákat mi készítettük, és nagyban hatással volt ránk a Plants VS Zombies.

Textures

Képernyőképek a játékból

Főmenü

MainMenu

Különböző játékállások

Screenshot1
Screenshot2
Screenshot3

Játék vége

EndGame