Logikához egyszerű egységtesztek
Bár sok teszt készült már / van betervezve, egyszerű egységtesztek még hiányoznak több osztályhoz. Hogy ezt az elvárást is teljesítsük, az alábbiakat kéne egységtesztelni:
GameTeam
osztály:
-
GiveMoney
,SpendMoney
-
RecalculateAvailableTowerPositions
(nem baj, ha ez nem egységteszt formájában készül el, hanem mint ahogy pl. aGameOverviewTest
tesztek)- ha egy egység valahol van, az a pozíció nincs benne
- ha az egység arrébb ment, akkor belekerül
- kastély körbe falazása nem megengedett
GameWorld
osztály:
-
BuildTower
,DestroyTower
-
DeployUnit
,DestroyUnit
Unit
osztály:
-
Move
(nem kell túl bonyolítani, de 2 checkpontot is érintő teszteset is kéne) -
InflictDamage
,Kill
Tower
osztály:
Upgrade
- és egy komment, hogy a többi metódus a
UnitTowerCastleIntegrationTest
osztályban van tesztelve
Castle
osztály:
-
Damage
,IsDestroyed
Barrack
osztály:
-
QueueUnit
,Spawn
-
PushCheckPoint
,DeleteCheckPoint
- és egy komment, hogy a többi metódus a
BarrackUnitIntegrationTest
van és majd #128 (closed)-ban lesz tesztelve
Edited by Sárközi Gergely János