Basic testing
Alapvető tesztek a modellhez:
- Jól működik a Table konstruktora, azok az értékek állítódnak be alapnak, mint amiket várunk
- Table indexere helyesen működik
- Be tudunk tölteni a perzisztenciával pályát (Moq)
- A ConnectivityCheck függvény jól működik
- GenerateMap térképszerkesztő módban üres pályát hoz létre
- InitializeFromMapEditor létre tudja hozni a játékot a térképszerkesztő állapotából
- StepGameState az elvárt módon váltogatja a játékállapotot
- CheckMap a helyes térképet elfogadja, és észreveszi a különböző hibákat
- PlaceObject térképszerkesztő módban helyesen rakja le az objektumokat (törölni is lehet, és kastély valamint barakk színt váltogatni)
- NextLevelTower függvény helyesen fejleszti a tornyokat
- Tornyokat lehet vásárolni (mindkét játékos esetében, invalid esetek is tesztelésre kerültek)
- BuyUnit függvénnyel lehet egységet vásárolni (mindkét játékos esetében, invalid esetek is tesztelésre kerültek)
- Tornyokat el lehet adni (helyes eladás, hibás esetek vizsgálata)
- Tornyokat lehet fejleszteni (helyes fejlesztés, hibás esetek vizsgálata)
- Sok assert van az egyes osztályok tulajdonságaira, így ezek a triviális tesztek a nagyobbakon belül találhatók meg
Megjegyzés: Jelenleg még nem mindegyik teszt fut le helyesen, van egy-két javítandó dolog