Skip to content

Basic testing

Poór Máté Bálint requested to merge testing into main

Alapvető tesztek a modellhez:

  • Jól működik a Table konstruktora, azok az értékek állítódnak be alapnak, mint amiket várunk
  • Table indexere helyesen működik
  • Be tudunk tölteni a perzisztenciával pályát (Moq)
  • A ConnectivityCheck függvény jól működik
  • GenerateMap térképszerkesztő módban üres pályát hoz létre
  • InitializeFromMapEditor létre tudja hozni a játékot a térképszerkesztő állapotából
  • StepGameState az elvárt módon váltogatja a játékállapotot
  • CheckMap a helyes térképet elfogadja, és észreveszi a különböző hibákat
  • PlaceObject térképszerkesztő módban helyesen rakja le az objektumokat (törölni is lehet, és kastély valamint barakk színt váltogatni)
  • NextLevelTower függvény helyesen fejleszti a tornyokat
  • Tornyokat lehet vásárolni (mindkét játékos esetében, invalid esetek is tesztelésre kerültek)
  • BuyUnit függvénnyel lehet egységet vásárolni (mindkét játékos esetében, invalid esetek is tesztelésre kerültek)
  • Tornyokat el lehet adni (helyes eladás, hibás esetek vizsgálata)
  • Tornyokat lehet fejleszteni (helyes fejlesztés, hibás esetek vizsgálata)
  • Sok assert van az egyes osztályok tulajdonságaira, így ezek a triviális tesztek a nagyobbakon belül találhatók meg

Megjegyzés: Jelenleg még nem mindegyik teszt fut le helyesen, van egy-két javítandó dolog

Merge request reports

Loading