A Zomberman a Szoftvertechnológia tárgy keretein belül készült mint beadandó. Feladatunk a [Bomberman/Dyna Blaster](https://hu.wikipedia.org/wiki/Bomberman)-nek a megvalósítása volt.<br><br>
## Feljesztői dokumentáció
Megtekinthető a program legfrissebb kiadott verzójának API dokumentációja [ezen a linken](https://skacimacik-szofttech-ab-2024-group-01-42c895cd20d9f80c505d93608.szofttech.gitlab-pages.hu)
Megtekinthető a program legfrissebb kiadott verzójának API dokumentációja [ezen a linken](https://skacimacik-szofttech-ab-2024-group-01-42c895cd20d9f80c505d93608.szofttech.gitlab-pages.hu).
## Alapjáték leírása
A játékban két játékos játszhat egymás ellen, a céljuk, hogy minél tovább túléljenek. Túlélésüket nehezítik a szörnyek, akik véletlenszerűen lépkednek a pályán, ha rálépnek egy játékosra akkor meghal az a játékos. A játékosok lerakhatnak bombákat, ezek adott idő után felrobbannak. A pályán vannak dobozok, ezeket felrobbantva juthatnak a játékosok bónuszokhoz.