Expired
Milestone
Mar 21, 2022–Apr 10, 2022
Prototípus 2
részleges implementáció, a használati esetek kb. 90%-a működjön, CI használat, részleges egységtesztek
All issues for this milestone are closed. You may close this milestone now.
Display by
Burndown chart
Remaining
Guideline
Burnup chart
Total
Completed
Unstarted Issues (open and unassigned)
0
Ongoing Issues (open and assigned)
0
Completed Issues (closed)
47
- Wiki frissítése tervtől való eltérés eseteiben (2. prototípus)
- Toronylövés kijavítása
- Játék szebbé tétele
- IsPositionReachable metódus implementálása
- Játék minimális balanszolása
- Hardcode-olt értékek konfigurálhatóvá tétele
- Torony fejlesztés logika implementálása
- Pálya textúrák (sprite-ok) elkészítése
- Tornyok forgatása az egységek felé
- Jelölni, hogy a checkpoint-ok milyen sorrendben jönnek
- Lekezelni, ha egy barakk checkpoint elérhetetlenné válik
- Torony highlightolás frissítése egy torony lerombolása esetén is
- Jobb textúrák
- Játékvégi UI elkészítése
- Kastély és egységek HPjának megjelenítése
- Megjelenítés javítása az új spriteokkal
- Zoomolás korlátozása csak arra az esetre amikor a kurzor a játékfelület felett van
- Torony építésére alkalmas mezők kiemelése
- Pálya draggelés megváltoztatása, hogy a webes játékban is jól működjön
- Torony hatósugarának vizualizációja
- Torony lövedékek megjelenítése
- Különböző egységek és tornyok létrehozása
- Barakk Állomások felvételének és törlésének implementálása
- Építkezési terület korlátozása
- Tile kiválasztás leszűkítése csak a látható felületre
- Pénzszerzés implementálása
- Barakk checkpoint hozzáadás/törlés UI elkészítése
- Barakk checkpoint hozzadás/törlés logika implementálása
- Procedurális pályagenerálás implementálása
- Torony - egység sebzés és egység elpusztulás implementálása
- Fokozatosan nézzen az ellenséges egységre
- Bővebb tesztelés
- Egy UnitMovedTileEvent kibocsátásra kerül a UnitDestroyedEvent után
- Halott egységek nincsenek kivéve `World._units`-ból
- Megfelelő játékvégi üzenet mutatása döntetlen játék esetén
- Egység feljesztés UI-on vásárolt egységek számának megjelenítése
- Cache-elni, hogy hova lehet rakni tornyot
- Class fieldek átnevezése, hogy megfeleljen a Unity konvencióinak
- Pause menü megjelenítése "esc" megnyomására játék közben
- ScriptableObject érték nevek konzisztenssé tétele
- Belső border felvétele az üres Tile-oknak
- Egységek útvonala eltárolásának implementálása
- Logic komponens: módosító metódus `internal` access modifier-re változtatása
- Harc fázis hosszának implementálása logikában
- Torony fejlesztés UI elkészítése
- Csata közbeni stat UI elkészítése
- Tesztekben azonos random seed kijavítása
Loading
Loading
Loading