Expired
Milestone
Feb 28, 2022–Mar 20, 2022
Prototípus 1
részleges implementáció, a használati esetek kb. 30%-a működjön, Git használata
All issues for this milestone are closed. You may close this milestone now.
Display by
Burndown chart
Burnup chart
Unstarted Issues (open and unassigned)
0
Ongoing Issues (open and assigned)
0
Completed Issues (closed)
34
- Torony lehelyezés implementálása
- Wiki frissítése tervtől való eltérés eseteiben (1. prototípus)
- Játék fázis átmenet UI elkészítése
- Egység barakkból való "előjövetelének" logikai implementálása
- Logika rész osztályai vázának implementálása osztálydiagramok alapján
- `CommandDispatcher` megvalósítása
- `EventDispatcher` megvalósítása
- A project sikeres buildelése CI-val
- CI hozzáadása a projekthez
- Üres Unity projekt létrehozása
- Egység akkor is "haljon meg", ha az ellenséges kastély már halott
- Torony lehelyezése megtiltása, ha a barakk-kastély utat elállná
- Harc fázis érjen véget ha nincs már egység
- Játékmező kiválasztásának az implementálása
- Handler-ek, System-ek regisztrálása
- Egységek megjelenítése a játékpályán
- Kamera mozgatása a játékpályán, zoomolás
- Egység képzés UI elkészítése
- Egység képzés logika implementálása
- Egység - kastély sebzés és "játék vége" implementálása
- Kezdetleges (egység) navigáció
- Játékpálya (minimális) megjelenítése
- Kezdetleges pályagenerálás: hardcode-olt pálya készítése
- Buildelés job kihagyása a maintől eltérő brancheken
- .editorconfig létrehozása
- Osztály diagram: navigációs számítás rendszer felvétele
- Harc fázis elején bizonyos értékek nullázása/újraszámolása
- Torony lehelyezés/törlés UI elkészítése
- Torony lehelyezés/törlés logika implementálása
- Szüneteltetési menü (pause menu) elkészítése
- Főmenü elkészítése
- Tesztelés eredményeinek megjelenítése GitLabon
- Felhasználói történetek kiegészítése
- Felhasználói eset diagram javítása
Loading
Loading
Loading